who am i?

anna ville veta mer om mig genom denna listan. so here we go.
fem saker som finns på din att-göra-lista idag?

- diska.
- vattna blommor.
- välja kläder.
- jobba 14:45-23:00.
- skicka ett argt sms till A.
(rolig lördag, huh?)

vad gjorde du för 10 år sedan?
jag var 10 år. sommarlov mellan trean och fyran blir det va?
lekte väl mest med mina kompisar. kommer ihåg att vi lekte lekar som "på rymmen" (ni vet efter tv-programmet) och "dunkgömme".

ställen du bott på?
bodde i en lägenhet med mamma och pappa tills jag var tre och ett halvt. då skulle jag få ett syskon och vi flyttade till huset där jag bor nu.

fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- köpa ett par lägenheter och inreda dom från golv till tak.
- köpa en båt.
- köpa en bil.
- resa med alla nära och kära.
- sist men inte minst; go bananas i märkesbutiker världen över!
hörde jag någon säga spara?

personer du vill veta mer om:
alla andra som vill! let me know, så att jag kan läsa om er!


Kommentarer
Postat av: N.

Jag har tråkigt på jobb, berätta för mig lite roliga bloggar! Puss!

2008-07-12 @ 17:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback