update

tja!
nu har jag precis rensat lite mappar i datorn.
vilket jävla projekt!
jag är en sån som lägger allt i en "temp"-mapp och tänker att jag ska spara bilder/låtar/bloggmaterial på riktigt senare. 
vilket aldrig händer..

idag har jag varit ledig. sov till klockan 14 idag! fattar ni hur länge det är?! så länge har jag inte sovit sen jag var fjorton-femton år.
har inte gjort ett skit idag och det har varit precis så jag velat ha det!

imorgon är det dags för jobb igen och då jobbar jag fram till lördag.
de frågade mig på jobb om jag ville jobba på måndag istället för på söndag. JA tack!
så nu är jag ledig på söndag, alltså kan man hitta på något på lördag. :D

försöker få lite kortare dagar då och då på jobb också. pallar inte åtta-timmars-pass. haha!
imorgon fick jag en halvtimme kortare och det kommer va så skönt :D
la upp på anslagstavlan att jag gärna jobbar lite kortare på lördag också så jag slutar tidigare än 18, får väl se om någon nappar på det.

nej, om man skulle sätta på en film och njuta av sista stunden på den lediga dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback