slit

babies!
har faktiskt varit hemma ett tag.
vid halv ett idag så gick jag in på bemanningsforumet på intranätet på jobb och såg att de hade lagt ut ledigheter från 14:30-23:00. meaning: man kan ta ledigt däremellan!
jag svarade snabbt som fasen att jag gärna slutade kvart över tre istället för kvart över sex och vips så var mitt schema tre timmar kortare. åh, jag älskar eniro!
visst, det blir lite mindre pengar, men det känner jag att det är värt. orkar inte jobba i åtta timmar. ;P

fyfan vad varmt det har varit idag!
trodde att jag skulle dö när jag satt på tåget hem.

hoppas att de lägger ut ledigheter imorgon och på lördag också, så att jag kan sluta lite tidigare.
på lördagkväll vill jag hitta på något. anyone?
min kära vän alex ska på coctailparty. åh, jag vill också! då hade jag köpt en ny klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback