recension; åse

den är slut!
jag läste så långsamt jag bara kunde men det tog inte mer än ett par dagar innan den var utläst.
jag pratar givetvis om åse. denise rudbergs sjätte vuxenroman och den sista i den lösa triologin; jenny s - matilde - åse.
det är bara till att be för att det kommer fler böcker från denna lady i samma anda för aldrig förr har jag fängslats lika mycket av böcker som med hennes.

åse är syster till föregående boks huvudperson - matilde.
hon är (förmodligen) i slutet av sina thirties och känner att livet gått lite i stå med hennes snygge dokumentärfilmare som hon egentligen inte har några större känslor för.
åse överraskar sig själv när hon tackar ja till en inbjudan om att följa med en kund och hennes sällskap på en jakthelg i värmland.
något som kanske bjuder på mer spänning än vad åse hade väntat sig/hoppats på.

resten får ni läsa själva. ;]

betyg: 5 av 5. lätt!

Kommentarer
Postat av: Denise Rudberg

Tack snälla!! www.deniserudberg.se

2008-07-03 @ 18:48:14
URL: http://www.deniserudberg.se
Postat av: mormor

Kul, Denise Rudberg har också lagt länken till Din recention på sin egen hemsida

2008-07-04 @ 17:00:49
Postat av: Johanna

Åhh ja, Jenny S är en av dom bästa böcker jag läst! jag måste nog läsa dom andra med nu.

2008-07-04 @ 17:24:45
URL: http://allthatshewant.blogg.se/
Postat av: mikaela

denise rudberg: det är jag som ska tacka för den trevliga läsningen :]



mormor: jag har kommit in och sett det nu också. kul! :]



johanna: jaa, det måste du verkligen! är avundsjuk på dig som har alla de andra kvar. ;P

2008-07-05 @ 17:09:20
URL: http://kela.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag håller med! hennes böcker är heeelt otroliga, det går inte att göra annat än sträckläsa! Får hoppas att hon skriver många till, alla andra böcker är så tråkiga om man jämför med hennes :)

2009-01-05 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback