mrs shopalot

det blev mycket pengar som försvann igår.
utöver LV-väskan så gjorde jag ett par reafynd och ett par fullprisfynd.
1. har spanat in skorna sen dom kom ut i butik för tusen år sen. nu var det 30% på reapriset och det fanns 1 (!!) par kvar. storlek 37. check. 210 kr fick jag ge för dom!
2. även denna spetsblus från monki har jag spanat in ett tag. och spets kommer ju ännu större i höst. 50% rabatt gjorde att den kostade 175 kr.
3. fin t-shirtklänning i somriga färger. eftersom jag inte visste vad jag skulle ha på mig på kvällens brännbolls- och grillfest så köpte jag denna för 100 kr. blev väldigt nöjd faktiskt! monki kommer den också ifrån.
4. jag har inte tröttnat på chinostrenden, så igår köpte jag mig ett par nya. i beige. 199 kr på gina tricot. what a catch! fullpris dessutom.
5. längesen jag köpte jeans och jag föll för dessa för att de är tighta, lagom längd och har dragkedja vid bensluten (viktigt!). 399 kr på gina tricot.
6. vita t-shirts kan man inte ha för många av. springer man på en i snygg modell med upprullade ärmar för 49 kr så måste man ju slå till? hade det funnits fler i min storlek så hade jag köpt två.

köpte även ett par nya svarta leggings och en svart tubtopp som jag ska ha som kjol, men känns inte lönt att fota det. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback