mer av det goda

jag är insnöad på skor. always have, always will.
hade en period för något år sen då jag knappt köpte skor alls.
mamma hoppades nog på att kunna friskförklara mig, men sen gick det utför.

dessa pumpsen från
h&m är nästan perfekta.
nästan. om de hade varit fem cm högre och i äkta mocka.. DÅ hade de varit perfekta.
kommer från höstsortimentet, men jag hade hellre haft dom till bara bruna ben.
kanske man ska klicka hem dom ändå? kan ju vara bra att ha när man ska ut och jogga. haha! kidding!

Kommentarer
Postat av: Chewing Guns

Aloha girl! - de där skorna vill vi också ha;)



Humorbloggen som diskades på metro för att den var FÖR framgångsrik är tillbaka!



På 6 dagar skrämde vi skiten ur gratistidningskrängarna med vår framfart och nu har vi startat om på nytt.



Drop by anytime och ha en grymt skön sommarnatt;)



Chewingguns – ”vi äter oss hellre mätta än ser våra barn svälta”


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback