inte as-as-varmt, bara asvarmt

tja babies!
vet ni hur mycket jag saknar att kunna blogga normalt?
idag funkar internet liite bättre.
ikväll kommer det nog ett mms-blogg-inlägg med dagens outfit, men än så länge sitter jag fortfarande i bikinin!

det har varit något svalare idag. eller nej, nu ljuger jag egentligen för det har varit lika varmt, men vi har fått smaka på havsbrisen lite mer!

imorgon tänkte jag bjuda på lite mer mms-inlägg. hittills har mobilen fått ligga hemma varje dag, men imorgon får den följa med ut.
på söndag ska vi förmodligen besöka en marknad och förhoppningsvis kunna fynda något kul.
jag har förresten hittat en hatt som jag nog ska köpa imorgon. då får ni givetvis se den! :]

sen på måndag är det sista hela dagen här och på tisdagförmiddag tar jag flyget ensam från venedigs flygplats. hoppas jag får sitta bredvid nån babealicious.

ps. s berättade att
denise rudberg hade skrivit och länkat i sin egen blogg. jag kommer tyvärr bara in och kan se de två senaste inläggen, men ni kanske ser mer?

hoppas att ni har det bra.
vi ses snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback