brännboll-pool-grillfest

kanske ska skriva lite om gårkvällen när jag ändå är igång med denna bloggkavalkad.

vi var bjudna ett helt gäng hem till en tjej på brännboll-pool-grillfest.
började med att sitta ute och dricka lite i det fina vädret (ja, tro det eller ej, men ösregnet försvann och solen kom fram!).
tvekade på om vi verkligen skulle spela brännboll eftersom det troligtvis var ganska blött i gräset.

efter många om och men så bytade vi om till gympaskor allihopa och gav oss iväg till en äng där vi spelade.
mitt lag vann. YEEY! jag fattar inte hur dock.
jag rörde inte bollen en enda gång när vi var ute lag. hahaha! tur var väl det. då hade vi nog inte vunnit.

sen stack vi tillbaka och tände på grillen. det tog ganska lång tid för 20 (?) pers att grilla så när maten väl stod på bordet så var det väldigt efterlängtat.
jag och alex grillade mina (scans) fantastiska kycklingspett. färdiga att lägga direkt på grillen. sånt gillar jag!
sofia, värdinnan, hade gjort jättegod pastasallad och såser till oss allihop!

sen fortsatte kvällen. en del tog sig ett dopp i poolen, men jag avstod från det.
kvällen avslutades med ett obligatoriskt fyllesms. varför?!

bjuder förhoppningsvis på lite bilder imorgon om alex kan behaga sig skicka bilderna till mig.
nu blir det duschen och sen åker jag till malmö!
där ska jag först bli sminkad på make up store, sen blir det grillfest och sen lilla torg!
ska bli himla trevligt!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha helt sjukt att vårt lag vann! :) Hoppas allt e bra!

2008-07-20 @ 15:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback