the perfect guy

En perfekt kille är en kille..
Som kallar dig fin istället för het.
Som märker på dig när något är fel.
Som ringer upp dig när du klickat honom.
Som skrattar åt dina värdelösa skämt bara för att han tycker så mycket om dig.
Som ligger vaken bara för att få se dig sova.
Som vill visa upp dig för hela världen.
Som bara ler mot dig när du är irriterad istället för att bli irriterad själv.
Som struntar i alla andra tjejer han kan få.
Som kysser dig inför sina kompisar.
Som påminner dig om hur mycket han älskar dig.
Som tittar oskyldigt på dig med sina söta hundvalpsögon för att få dig på bättre humör.
Som retas med dig bara för att han tycker att du är så söt när du är sur.
Som tar med dig när han träffar sina kompisar, och säger:
"Detta är min flickvän"

känner ni igen er tjejer?!
varför finns det inte fler av dessa killar?
finns dom överhuvudtaget?

(bjuder på lite fler bilder från helgen.)

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag kan ta dom punkterna som borde stämma, men inte stämmer, och visa dom för en person. och så har du bild på oss. sässy ;)

Postat av: mikaela

alexandra: ja, det finns ju en hel del guys som har massor att lära! ;] klart vi är sassy!

2008-01-20 @ 23:22:44
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Sandra Dahl

han finns, jag har hittat honom tror jag... och snart gör du också det! :)

2008-01-21 @ 08:23:00
Postat av: Maria

Jag har verkligen haft tur :-)

2008-01-21 @ 11:00:19
Postat av: mikaela

sandra dahl: lyckost dig. ;D får väl hoppas att jag hittar honom snart också!

maria: håll i honom hårt då. :] ta aldrig varandra för givet!

2008-01-21 @ 14:41:52
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Lizette

Jag har hittat honom. Han finns för mig :). Jag tror att du också hittar Han med stort H snart!

2008-01-21 @ 17:33:43
URL: http://zettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback