skaffa aldrig sju barn..

ja, jag säger bara som i rubriken; skaffa aldrig sju barn.
speciellt inte om du har en man som tänker lämna dig. ;P

idag på jobb satt jag och läste för två barn.
när jag gick in i det rummet var det två andra fröknar i andra rummet. sen kommer den ena och säger att hon går på lunch. jaja, tänkte jag.. det är ju lugnt.

men när jag läst klart för barnen och går ut i det stora rummet så upptäcker jag att de andra barnen är ensamma! och dyngsura! och hela "köket" är fullt med vatten.
så jag var ensam med sju barn varav tre var dyngsura och behövde byta kläder, köket behövde torkas, några barn försökte rymma och en skrek som en stucken gris.
jag ville bara sjunka genom jorden. haha!



det finns en kille som vill träffa mig.
jag vet inte varför jag tvekar?
han är sjukt trevlig och ser väldigt bra ut.

jag tror jag blev lite avskräckt av "the worst date ever", för han var ju också supertrevlig.. tills vi träffades.

Kommentarer
Postat av: Josiee

ojj fyfasen, haha nä sju barn e väl att ta i:)

Postat av: Sandra Dahl

Mix, tänk på såhär: Bättre att ångra något man gjort än att ångra något man aldrig gjorde.. Med det vill jag säga dig, träffa killen igen. Du har inget att förlora på det? :)

2008-01-30 @ 13:33:40
Postat av: mikaela

josiee: haha, ja, verkligen. ;D

sandra: hah, lite skrämmande att just det du sa är denna killens "motto" typ. ;P men det är en ny kille nu alltså. inte samma som i worst date ever! ;D näe, jag vet.. jag har ju inget att förlora på det. :)

2008-01-30 @ 13:57:01
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Johanna

Klart du ska träffa honom! Då vet du hur han är o.s.v Annars går man bara och tänker, jag skulle kanske ha träffat honom.. =)

2008-01-30 @ 16:16:19
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback