shop til' you drop

här kommer resten utav det jag shoppade idag. :]


1. på nya butiken newyorker hittade jag dessa haremsbyxor. hade tänkt ha de när jag tränar och de kostade bara 99 kronor. bytade en julklapp, så de blev gratis.

2. på gina tricot hade jag också presentkort sen jul. den där klänningen gör sig fan bättre på mig (tillochmed) än på bild. det är absolut inget speciellt med den, men jag föll för den första gången jag såg den! ;D 149 kr.
3&4. två koftor. behövs ALLTID. en svart och en rosa som jag kan ha när resten av kläderna är svarta! ;D 199 kr/st.


5&6. uggliknande skor från din sko. de var typ helt nyinkomna och nästan slut så jag och syrran kommer nog inte vara ensamma om dom. 299 kronor. fanns även i svart!

7. heeta underkläder. gillar såna bh:ar som är helt utan bågar och inlägg. på rea på lindex. :]
8. strumpor köpte mamma till mig! :]

Kommentarer
Postat av: frida

riktigt fina skor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback