scholl party feet

40340-2174
funderar på att införskaffa mig scholls gelinlägg "
party feet", som ska ta bort den brännande känslan under fötterna man får efter ett tag i högklackat.
jag har i princip aldrig problem med skav utan bara att jag får ont i trampdynan, precis bakom tårna.
sara tipsade om dessa och sa att de hjälpte!
är det andra som har erfarenhet av dem?!

89 kronor kan det ju vara värt om det innebär att jag kan använda killerheelsen mer. ;P
de går dessutom att tvätta och använda om och om igen.

Kommentarer
Postat av: S.

jag har haft två olika sorter, men jag vet inte om jag kan påstå att dom hjälper tyvärr. det hade varit perfekt om det fungerade!
fast lite kanske det lindrar iofs. har inte provat dom Så himla många gånger.

2008-01-22 @ 00:38:00
Postat av: Sofie

jag är visserligen inte den som har jättehöga klackar, men i mina partypumps med stilettklackar på 5-6 cm ligger det ett par party feet som gör att jag kan dansa natten lång utan att få ont, så för mig hjälper dem! (har för mig att jag sett en billigare variant på scorett btw)

Postat av: Sofia

Eftersom de är återanvändbara så är de helt klart värda 89kr, även om lindringen inte är lika stor som jag önskade. Kan iaf ha klack tre gånger så lång tid under en dag innan om jag använder dessa små inlägg. :)

2008-01-22 @ 11:12:47
Postat av: sarah

Jag klarade hela min baldag med hjälp av dessa, till skillnad från alla andra så kunde jag hålla igång från 1400 till runt 0500 utan att klaga.

2008-01-22 @ 14:45:24
Postat av: Lizette

Jag har provat sådanna fast annat märke och jag kände ingen skillnad.

2008-01-22 @ 16:03:58
URL: http://zettan.blogg.se
Postat av: Lottisin

jag brukar använda sådana när jag ska gå i klackar länge, jag tycker att de hjälper massor! :)

2008-01-22 @ 17:19:03
URL: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Josse

det var såna jävlar jaf hade som kasade ur skon!!! de är inte så bra som man tror de ska va...fungerade iaf inte för mig!!

2008-01-23 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback