pardey hardey

40340-2162igår var det dags igen.
ännu mer party! men det var faktiskt riktigt segt igår.
INGA roliga människor ute.
jag var dessutom helt galet trött.
ville bara att dom skulle stänga så att vi kunde gå och köpa mat sen gå hem. haha!

hade mina
killerskor på mig.
vi gick nästan ingenting alls, men fyfan vad ont jag fick i fötterna av dom.



fick mail idag av hon som intervjuade mig för optikerjobbet. tyvärr kunde hon inte erbjuda mig anställning just nu.
nehepp, det var ju lite trist.
men hon sa redan på intervjun att hon hade intervjuat två tjejer som redan var i branschen, så det är ju kanske lite svårt att ta sig före dom.
aja, det är bara till att söka vidare!
har ju jobb på montessori hela den här veckan i alla fall!


Kommentarer
Postat av: alexandra

en riktig skitlördag. jag ska aldrig mer till eslöv!!

Postat av: linda

killerskor är bara förnamnet, men snygga e dem!

2008-01-20 @ 20:31:33
Postat av: mikaela

alexandra: inget stenkan på lördag då? ;D

linda: ja, det är dom verkligen! :]

2008-01-20 @ 23:23:58
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback