monday

heeelllouu! :]
gick bra att jobba idag, men jag föredrar lite kortare arbetsdagar.
hur ska jag klara av ett helt arbetsliv? haha!
mr. very rich, intelligent and handsome guy - where are you?

fick jobb att hjälpa till med disken på montessoriskolan (inte förskolan) på onsdag & torsdag.
2,5 timme per dag. DET är lagom! ;P
sen ska jag vara på förskolan på fredag igen mellan 08:30 och 14:00. 

i helgen måste jag göra något.
något kul! nu har jag varit hemma två helger i rad och det håller inte i mitt nya spännande och händelserika liv.
ett väldigt viktigt meddelande till mina vänner: SLUTA JOBBA PÅ HELGER!

duuu.. sluta stalka mig i mina drömmar..!
och ring inte mig när jag sover!

PS. grattis zlatan till jerringpriset. OCH till ungen!! jag visste inte ens att dom var gravida igen?! jag måste börja läsa häntextra.

♥ I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.


Kommentarer
Postat av: S.

men jag är ledig denna helgen iaf! :D

2008-01-14 @ 23:11:53
Postat av: mikaela

s: ja, det är tur för dig! ;D

Postat av: S.

alltså jag håller på att installera om hela min dator, jävlar vad segt!

2008-01-14 @ 23:18:31
Postat av: mikaela

s: jag saknar dig på msn!

2008-01-14 @ 23:23:11
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: S.

ja och jag saknar msn! jag får inte ens hem det så jag kan ännu mindre installera det!
jävla jävel!

2008-01-14 @ 23:25:37
Postat av: mikaela

s: varför får du inte hem det?! det kan väl inte vara så svårt!?

2008-01-14 @ 23:28:52
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: S.

nej det trodde inte jag heller!
vad hände med gamla hederliga msn/installationsgrejer? fan vad allt ska vara avancerat!

2008-01-14 @ 23:30:22
Postat av: mikaela

s: du har väl en man i huset som kan hjälpa dig?

2008-01-14 @ 23:35:54
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback