lip injection

40340-216040340-2159
jag vill ha större läppar!
älskar stora läppar! :]
men jag känner inte riktigt att jag vill lägga ut 3000 kronor på att spruta in restylane i läpparna och inte veta om det blir fint, så jag köpte två plumpprodukter istället från
too faced.

den ena (till vänster) heter lip injection extreme och ska ge ett långvarigt resultat. den ska man smeta på morgon och kväll varje dag.
någon som testat den som vet hur lång tid det tar innan man ser resultat?

den andra heter bara lip injection och ska ge upp till 20% fylligare läppar i upp till 4 timmar!
jag har redan ett plumpgloss från duwop (klicka här för recension med bilder), men det håller inte särskilt länge, så jag tänkte att det skulle vara kul att testa ett nytt. :]

bilder från: eleven.se

Kommentarer
Postat av: alexandra

vem fan vill ha stora läppar? muhah

Postat av: Anna

Elin Kling hade nog testat nått sånt och sen skulle det nog komma någon reccenssion av Frida Fahrman i metro :)

2008-01-18 @ 08:54:28
URL: http://pannispannis.blogg.se
Postat av: SANDRA

Jag har redan värsta mega läppar, så jag behöver inget, haha! ;)

2008-01-18 @ 17:06:37
URL: http://eyeliner.tjejsajten.se
Postat av: elin thelin

Hej Mikaela! jag ha fått tvålarna nu :) vad roligt, tack så mkt. trevlig helg! kram

2008-01-19 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback