långa kjolar

40340-219140340-2190
här är de två kjolarna jag snackade om för någon dag sen.
de är såå långa. varför har jag köpt så långa kjolar? det ser bara tantigt ut.
den gråa har jag inte ens använt, och den kommer nog bli jättefin när den blir upplagd.
hade tänkt ta bort 22 (!!) cm på den!
på den röda ca 15 cm.
de är båda förstora nu med tanke på viktnedgången, men lite kan jag nog använda dom. den grå har ju skärp så att man kan spänna åt den i midjan. :]

provade dem tillsammans med en svart tröja likt den jag beställde från h&m.
denna var dock från lindex och bara en gammal skitsak som låg längst in i garderoben. förstår varför den låg där..
den var i storlek 42/44 och var ändå skitkort! har förmodligen blivit det i tvätten.. mammas gamla.
för mig är det ännu ett exempel på att lindex grejer blir konstiga i tvätten.

(förresten är båda kjolarna på rea. den tegelröda från h&m finns på outletavdelningen och kostar 98 kronor.
den grå kommer från josefssons och är nersatt till 129 kronor.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback