korta dagar

god eftermiddag! ;]
då var man hemma igen efter ännu en kort arbetsdag. ;D
ganska skönt att bara jobba 2,5 - 2,75 timmar per dag! men det blir ju iofs inte så mycket betalt. mer än om jag är hemma iaf!
dessutom tar det mig 2 minuter och cykla dit och hem, så det är ju väldigt nära!

idag hade det serverats potatisbullar, fläsk och blodkorv och det var så jäääävla flottigt!
alltså tjocka lager fett på tallrikarna och på plåtarna där maten ligger. sjukt äckligt!
gissa om det sista jag gjorde var att tvätta händerna riktigt noga? :P

ska försöka orka träna här hemma på motionscykeln idag.
hinner inte gå på något pass för jag ska på tupperwareparty ikväll.
men tisdag, onsdag & torsdag ska jag i alla fall träna!
måste försöka få in mer promenader och så dom dagarna jag inte är på gymmet.
framförallt på helgen!

Kommentarer
Postat av: Michael

Vet hur det känns att jobba 2½ timme per dag. Det har jag gjort med tidningarna ett tag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback