hur mycket vs. hur lite?

godkväll allihop!
tänkte bjuda på lite ögongodis här på bloggen ikväll. ;]

jag har lite funderingar över hur privat jag ska vara här på bloggen.
hur mycket och hur lite jag ska avslöja.
bloggen är ju länkad lite här och var och jag har ingen aning om vilka som läser.

jag borde kanske ha en privat dagbok och skriva av mig i.. men å andra sidan känns det som att jag redan har den inom mig.
en del saker vill man liksom få ut.
många av er som läser känner inte mig, och har kanske inte med att göra vad som händer i mitt liv egentligen.
fast alla gillar ju att läsa intressanta saker om andras liv. så funkar ju även jag.

well. here we go..
igår var det dejtdags igen.. inte med brandmannen, utan en guy #2. 
det gick dock inte alls så bra. det fanns typ ingen personkemi alls och det var mest bara jobbigt.
killen är jättesöt och charmig, men det var inte rätt.

brandmannen då? tänker ni..
yeah. efter dejten igår tog jag mod till mig och sms:ade brandmannen om vi skulle ses igen.
fick ett positivt svar, så vi får väl se när nästa gång blir :]
jag vill egentligen att killen ska ta tag i det, men det är kanske ett oldfashion tankesätt, haha!

så där har ni fått lite nyheter om mitt kärleks(?)liv.
imorgon ska jag jobba på montessori 9-17. :]
alla jobbdagar jag kan få nu är guld värda. :]
ska även söka två eller tre nya jobb imorgon, som jag inte orkar söka ikväll.

nä, nu är det väl bäst att man börjar göra sig redo för sängen så att man orkar med alla barn imorgon.
full arbetsdag på dagis.. det är inte det lättaste kan jag tala om för er. ;P

godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

lycka till. ring och berätta hur dagen gått i morgon när du har tid ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback