fast

40340-2138

började titta på private practice igår och nu är jag fast i en ny serie.
haha.
sjukhusserier är the best! :]

redan igårkväll började jag känna mig lite kass i halsen.
det är nog ett år sen jag var sjuk sist.
orkar faktiskt inte bli det nu.
men imorse var jag täppt i näsan också.
kan man vägra förkylningar?

jag SKA komma igång med träningen nu igen.
som tur är har jag inte gått upp i vikt trots att det känns som att jag ätit för en hel armé under jul och nyår.
känns skönt att det är stabilt..
vad ska nästa mål vara? -15 till sista februari? det kommer ju bli svårare och svårare nu, så jag vågar inte sätta för höga mål.

jag ringde på ett jobb imorse.
hon ville träffa mig på tisdag. wohoo. :]

Kommentarer
Postat av: Elli

Lycka till med jobbet! Håller tummarna :-)

Postat av: Sofie

ååh, private practice är bara bäst... jag väntar med spänning på att det ska komma nya avsnitt.. och på fredag kan man ladda ned nya grey´s-avsnittet! wiie!

2008-01-08 @ 16:15:47
URL: http://gissa.blogg.se
Postat av: mikaela

elli: tack. men dt är inte förrän nästa tisdag! :)

sofie: vet du när det kommer nytt avsnitt av PP då? :]

2008-01-08 @ 17:42:48
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback