fahrmans rosettfrisyr

när man inte kan komma någonstans såhär en lördagkväll blir det att man sitter hemma vid datorn istället.
gick igenom alla bloggar och fastnade på
frida fahrmans.
hon hade lagt upp en svincool frisyr som jag ville att min syster skulle prova på mig.
som tur var fanns där vägbeskrivning. ;]
sen gjorde jag den på min syster. resultaten ser ni här under.

vi gjorde dock några förändringar..
det sista steget gjorde vi på ett annat sätt. fäste med klämmor precis under totten istället så att det täckte, vi valde ju en svart.. inte det smartaste på blont hår.
jag har tyvärr lite för kort hår för att det ska bli riktigt fint, men det är en ganska lätt frisyr att fixa. tog ca 5-10 minuter.
för alla er (oss) med uppklippt hår går det att fixa med spray. gör inget om man överdriver lite.

sen kom vi även fram till att man ju faktiskt inte behöver ha en slinga som hänger ner utan man kan ju bara ha de två vid sidorna.

såhär gör du:

40340-2122

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fin rosetten blev!!

Postat av: alexandra.

jätte snyggt !
det måste jag verkligen prova :D

2008-01-18 @ 18:17:26
URL: http://mhmmm.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback