vaknar tidigt

när jag ska gå upp tidigt så vaknar jag alltid av väckarklockan och är skittrött, men när jag för en gångs skull kan sova länge så vaknar jag av mig själv tidigt och är hur pigg som helst. hur kommer det sig?

nu har jag hunnit avverka frukosten och ska snart hoppa in i duschen!
bokade tid hos frisören innan - nästa fredag klockan 16. (mamma, hjälp mig att komma ihåg det!)

men ja, det var egentligen inte något av det jag skulle skriva..
jag skulle skriva att ...dattadatdaaa... jag skickade det där satans sms:et igår! ;D
det tog honom en hel kvart att svara.. tror ni jag var hyperaktiv under den stunden eller?!
well, han svarade iaf. ;] och vi ska kanske ses på söndag. :]

visst är ni stolta över mig? yeah, i know ;D

åh, jag tror att idag kan bli en ljuvlig dag!
solen är framme idag också. dock är det väldigt kallt. men det gör inget!
snaaaart vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback