tack!

image2259
awh, tack för alla kommentarer sötnosar! :D
fortsätt på samma sätt. ;]

bio igår.
vi såg på försoning. ingen film jag skulle rekommendera direkt.
hade jag stängt ögonen så hade jag somnat. ;]

efter bion tog vi oss ut på stan, men visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen eftersom ingen av oss brukar hänga i lund.
till slut hamnade vi på &bar. riktigt mysigt ställe med ganska blandat folk.

het bartender hade dom. det är alltid ett plus.
men jag gjorde givetvis bort mig..
skulle beställa två drinkar.. lämnar fram kortet.. han drar det flera gånger, men kommer tillbaka och skakar på huvuet: "köp medges ej". nähäää?!
jag visste att jag hade flera hundra på kortet, men det trodde väl inte han på. så jääävla pinsamt.
som tur var hade jag kontanter så att det räckte, men det var ändå HEMSKT.

sen var där dessutom en gmf:are (gammal men fin) som jag hade ögonkontakt med hela kvällen...
TILLS det kommer in en tjej genom dörren och sätter sig i hans knä.
hoppla, han hade visst redan sällskap.

men jag hade det supermysigt igår.
vi drack mojitos, drömde om sommaren och smidde (?!) lite hemliga planer.
TUSEN TACK SANDYLOU.
vi gör om det. snart.

Kommentarer
Postat av: alexandra

SJUKT SKUMT! Jag skämdes så jag dog.

Postat av: s.

mojito är det bästa som finns!!! synd att typ ingen kan servera det!

2008-02-16 @ 16:40:12
Postat av: SandyLou.

Tack själv. Och sommaren. Ha! Det lär bli den bästa i våra liv, någonsin!

2008-02-17 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback