söndagsångest

jag är ingen person som brukar ha ångest direkt. och ångest är kanske ett lite starkt ord för att beskriva känslan jag har just nu.
men ibland känner man bara: "var fan tog den här helgen vägen?" på söndagar.

i fredags var jag i lund och träffade.. vad ska vi kalla honom? A.
vi tittade på robins (med carolina gynning!!) och lite på typ tre olika filmer.
sen myste vi lite och sov.

sedan jag åkte hem har vi inte hörts av.
han är svår att läsa (precis som alla guys är) och jag är för feg.
jag vill helst skicka ett sms och skriva något casual som "tack för i fredags, hoppas vi ses snart igen" men jag är världens största mes när det gäller sånt och låter det hellre rinna ut i sanden.
how fucked up is that!?

igår gjorde jag ingenting.. var hemma med sis bara.
käkade way too much godis (vilket också gav mig ångest!) och glodde på melodifestivalen + serier.

för att kompensera godisätandet gav jag mig ut på en löprunda idag.
det var kallt i lungorna, men det förtjänade jag.
imorgon ger jag mig på det igen, för jag kommer säkert inte komma med på träningspasset.
och skulle jag göra det är det bara bra.
jag har kommit lite off banan, men nu ska jag komma back on track igen!
beach 08!

här är jag med min tatuering. svingammal bild så erase my face.
men så ser den ut. någon har efterfrågat bild. enjoy!
arrivi...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill ha EXAKT en sån. Hur mycket kostade det? Gjorde det ont? :P

Postat av: mikaela

anna: den kostade 400 kronor. minimipris! :] och njae, det gjorde inte så ont.

2008-02-10 @ 22:43:32
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: nad

smsa! om du vill ses igen så är det bara att skicka iväg ett sms o säga att du hade trevligt och tycker ni ska hitta på nåt snart igen. om han iggar eller helt enkelt svarar att han inte vill nåt mer så är det skitsamma... vet inte var han bor osv, men risken att ni stöter på varandra är kanske inte så jättestor. och om han dissar så är det inget att bli ledsen över, man vill ju vara med någon som vill vara med en också. slutsats - du har inget att förlora. win-win situation! haha. och jag vill veta meeeeer, alla är så hemlighetsfulla med sina killar!

2008-02-11 @ 18:58:41
Postat av: olivia

fan va cool =) jag vill ha en lite större tror jag..

2008-02-20 @ 15:30:45
URL: http://bacio.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback