snabbis

tänkte bara blogga lite snabbt nu innan jag ska mysa framför ett avsnit av californication.
var som sagt i helsingborg idag och träffade s.
fikade och myste och besökte tatueraren.

vi kom dit fem minuter efter stängningsdax, men snäll som han var svarade han på några frågor i alla fall.
de har tydligen väntetid till november-december. är det crazy or what? men jag ska försöka åka dit nästa vecka och boka en tid.. sen sa han att man kunde kika in då och då och se om de hade fått några avbokningar, isåfall kunde man få en tid mycket tidigare!

nu har teet nog svalnat tillräckligt. :]
kanske bloggar sen igen, men jag ska upp redan klockan 7 imorgon.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Finns de inga andra tatueringsstudios där borta? Åk upp till Göteborg annars vettja.. de kryllar ju av dom här

2008-02-07 @ 01:26:46
Postat av: Anna

störigt med så långa väntetider, man är ju sugen på att göra det nu!!

Postat av: mikaela

susanna: det finns massor här också. men jag måste ha den bästa. ;] han sa att den närmsta som var lika bra som dessa fanns i göteborg, men hon hade säkerligen ett års väntetid!

anna: ja, när man har bestämt mig så vill man ju få det gjort så tidigt som möjligt..

2008-02-07 @ 21:28:12
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: nad

vilket ställe var det på? jag har tänkt göra min på house of pain, dom verkar rätt bra... men jag har egentligen inte superbra koll, men man tar ju på nåt känt ställe o inte i en skum gränd. ;P

2008-02-08 @ 12:37:59
Postat av: mikaela

nad: det var på evil twins! house of pain är nog väldigt bra. :) vad ska du göra för något?

2008-02-08 @ 12:51:04
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback