skokartong

blev klar med att rensa skrivbordslådan igår.
när jag var mitt uppe i det så tänkte jag bara: "varför gav jag mig in på detta?!".
hittade en massa kärleksbrev från c. och massa skräp.
nu är det lite cleanare i lådan, men fortfarande ingen organisering - det funkar inte riktigt när man bara har en låda.
innan låg alla mina solglasögon där också, men de fick flytta ner i en skokartong som fick plats i en av mina byrålådor. de mår nog mycket bättre där.
skokartonger är jättebra! diadem och skärp fick flytta ner i en annan skokartong.

ps. ser ni vilken modell som är min favorit? ;]
fast detta årets favoriter kommer nog bli wayfarers!

Kommentarer
Postat av: Pauline

oh! jag vill ha dom vita :)(dom som är tjocka) vart har du köpt dom?

Postat av: mikaela

pauline: de köpte jag på glitter förra året. :]

2008-02-20 @ 10:20:37
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: alexandra

jag vill inte ha några

2008-02-20 @ 10:46:44
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback