outfit 5/2-08

40340-2225

outfiten består av;
svarta ridinspirerade byxor - sisters
svart linne - american apparel
lila oversized kofta - indiska


jag tänkte chocka med en dagens. ;D ingen speciell överhuvudtaget, eftersom jag bara jobbat idag.
anledningen är att jag hade lite för mycket tid över imorse.

vi kan väl köra lite updates också när vi ändå är på g.
tränat ikväll. det gick skitbra trots att jag fortf. är lite förkyld!
just nu sitter jag här i min fina rosa badrock, rosa glasögon, rosa naglar (onödigt vetande, jatack!) och dricker apelsinte med honung i. väldigt skönt för min hals!
dessutom har jag rotat fram en sån här vetekudde som man värmer i micron och sitter med den runt nacken. kände att jag var lite stel.

på tal om stelhet (?) så har montessoriskolan jag är på fått in en massagestol som de/vi ska prova.
idag satt jag i den i en kvart med programmet "relax". fyyy vad skönt det var! masserade från nacken ner i rumpan, sen kunde man även ställa in på benen om man ville det.
det var så skönt att jag satt i den tio minuter till innan jag gick hem. stängde ju och de sista barnen gick redan tjugo över fem.
jag hade lätt kunnat tänka mig att investera i en sån. om jag haft pengarna. ;P

hade ju planerat att vara ledig imorgon. åka till helsingborg och fika med s. och besöka tatueraren!
men de frågade om jag kunde jobba imorgon också, och jag är ju typ tvungen att säga ja.
men vi ska ta vår fika efteråt. :] jobbar ändå bara till 15.

annars då? .... fettisdagen idag.
har ni ätit några semlor idag? vi fick semlor av rektorn, men jag tycker inte om dom, så jag tog hem min.

näe, jag slutar här så KANSKE några av er orkar läsa hela.

puss på er. eller ska jag kanske säga xoxo? ;]


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

varfr skriver alla xoxo? fattar inte :P haha, nej jag tycker inte heller att hon ska skämmas, om jag inte minns helt fel så pratar väl du skånska? :)

Postat av: mikaela

Lia Florenz: xoxo kommer från den nya serien gossip girl. ;D javisst, jag pratar också skånska! :]

2008-02-05 @ 23:36:11
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback