nyshoppat

nu har jag fotat grejerna jag köpte igår. :]
givetvis ska ni få se!

lite nya skor..

ja, ta tre betala för två på skopunkten faller man ju alltid för. ;P

1. ankelbootsen jag talade om i ett tidigare inlägg. de var på rea! svinsnygga! blev lite klistriga efter diverse spilld dricka på dansgolvet igår, så det kanske syns på bilden. supersköna att gå i också!
2. silvriga pumps med dragkedjedetalj. jag har inte tröttnat..
3. rosettpumps. nya partydojjor behöver ju jag. :]

gick loss på gina tricot...

1. body. den satt bättre än jag hade förväntat mig, så den fick följa med hem. :] hade den igårkväll tillsammans med den rosa tröjan och en svart kort tajt kjol. och strumpbyxor givetvis! och ankelbootsen. ;D
2. svart basic tunika. alltid bra att ha!
3. väldigt rosa. ;D magtröja typ. måste köpa den modellen i fler färger. :]

jeans!!!

ni som känner mig vet att jag inte går i jeans särskilt ofta, men igår köpte jag faktiskt ett par!
min kära vän alexandra (som inte heller använder jeans) ringde mig igår och sa: "vet du vad? jag har köpt jeans!!!" haha, det var liksom världens händelse när jag berättade att jag också gjort det.
märket är gestuz. köpta på ichi! gillar verkligen färgen och att de är snyggt stentvättade. och dragkedjorna där bak. och att de är snygga att rulla upp. ja, jag gillar verkligen dom.
kommer bli sååå fina i vår och sommar. och det är skönt för man kan liksom ha dom till converse, pumps, ankelboots, ballerina.. you name it!

Kommentarer
Postat av: Milla

Dom bootsen har jag också och jag som aldrig går i klackar kan faktiskt gå i dessa för dom är otroligt sköna! Snygga fynd du gjort också!!!

Postat av: Elli

Snygga kläder! Speciellt den där rosa tröjan såg skön ut!

2008-02-04 @ 16:55:35
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Elin

har också sån där rosa tröja, fast grå :)

2008-02-04 @ 19:41:29
URL: http://anner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback