no work

40340-2262godmorgon.
precis vaknat.. skönt att sova länge!
kom inte hem förrän vid 2 igår. och somnade vid 3 kanske.

var hos A efter kalaset i malmö. därför jag inte bloggade något på hela dagen..
trodde först inte att jag skulle kunna åka dit eftersom sista tåget hem går 21:39 på söndagar, och det kändes inte så lönt. men han erbjöd sig att köra mig hem. awh, how cute is that... ;]
tycker mest synd om honom som skulle gå upp klockan 7! fast jag är lite skadeglad också. haha! ;D

när jag kom hem var jag ashungrig, och då hittade jag ett marabou nonstop i kylen.
trodde inte att jag skulle gilla det och det gjorde jag inte heller. men ändå åt jag 6 rutor. why?

de ringde och väckte mig och sa att där inte var några barn på skolan i eftermiddag. jag skulle egentligen stänga, men det behövdes ju inte då. lite bull. men det hade ändå känts ganska onödigt att jobba mellan 15 & 17:30.

såå vad ska man göra idag? fortsätta rensa garderoben? ja, så får det bli!

sen måste jag tillägna alex en mening. tänker på dig hela tiden! ring mig så fort du vill. helst tidigare än så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback