mitt i natten

heej mina kära vänner!
nu var det ju ett tag sen jag skrev.

igår var jag ju hos frisören. jag blev blondare. väldigt blond.
även om det måste tvättas med silverschampoo nån gång till. klippte även upp håret lite mer så att jag fick lite volym i det.
någon lugg blev det inte. än. jag måste känna på färgen lite. får ta det i småsteg, haha! ;D

på kvällen var jag & s ute och svirade. det är alltid lika kul att vara med dig.
och det känns SÅ skönt att vi "hittat tillbaka" till varann!

var hemma vid halv 4 efter att ha ätit fransk hotdog och skjutsat folk hem! (pappa körde givetvis).
vaknade vid 9 imorse, men hann inte mer än starta datorn förrän jag insåg att jag var tvungen att sova lite till.
sen blev jag väckt av mamma vid 11 och då skulle vi iväg på shoppingrunda.

köpte typ.. en klocka! asnice underkläder, röda (!!) jeans, en kofta, en spetsklänning, skor. (thank god att h&m säljer skor! billigt!)
men ja, allt detta hade jag tänkt försöka visa imorgon.

har fått sålt en hel del av
traderagrejerna redan så hittills har jag tjänat 1150 spänn. det känns inte alls fel. så det mesta jag köpte idag var ju faktiskt typ gratis. (nej, mamma.. jag vet att du inte resonerar så!)

nu ikväll har jag varit på födelsedagskalas hos min kusin.
var rätt seg.. skönt att bara vara hemma nu!

A sms:ade mig innan idag. det var ju på tiden? ;D
han skrev även för en halvtimme sen att han hellre varit med mig än med sina kompisar i malmö.
okej, säkert fyllesms, men ändå.. haha!
och så bokade han mig för film imorgon.

massa svammel, men nu har ni det senaste från mitt högst intressanta liv!


Kommentarer
Postat av: s.

det tycker jag med!!

fasn vad du handlar! jag är & blir ju sjukt shoppingsugen. tror faktiskt det blir en runda till malmö imorgon om det är fint väder! :)

2008-02-24 @ 11:35:13
Postat av: alex

URSÄKTA MEN DU GLÖMDE EN SAK!! Jag ringde och tala om för dig att du var med i FREDAG, men du GLÖMDE visst det! Fjant. ps 1. Jag har mått sjukt dåligt i dag, men jag "satt bara och spela kort i går".. HAHAHAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback