louises modemiddag

40340-2245

jag har aldrig följt louise,
rightnow, adolphsons blogg.
från början fick jag dåliga vibes av henne. ingen aning om varför.
nu har jag dock läst igenom delar av hennes blogg och hon verkar ju hur skön som helst. :]

nu gör jag något totally crazy.
louise ska nämligen hålla i en modemiddag nästa fredag uppe i stockholm på sturecompagniet.
och man kan tävla om att få komma dit. så jag gör väl det? ;D

det hade varit värt att åka från skåne till stockholm för en trevlig middag & party med andra fashionintresserade.
kul att få ett verkligt ansikte och en uppfattning om alla bloggerskor man dagligen följer.

håll nu tummarna för att jag vinner. ;]
då blir det en stockholmstripp väääldigt snart!

men vad skulle man haft på sig?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du vinner :) JAg älsakr hennes blogg, min favorit!

Postat av: E L L E

Jag vill också!
Kika gärna in på min blogg och skriv något sött:)
Kramar/Elle

2008-02-13 @ 19:38:04
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback