jackor

idag blev det inget jobb.
första lediga dagen på 4 veckor faktiskt.
så idag ska jag städa och sen försöka plöja igenom garderoben.

har precis gått igenom alla mina jackor.
köpte ju
denna i stockholm i augusti. den har jag inte ens använt. när jag tog på mig den nu kom jag på hur fin den var, så jag måste använda den nu innan det är för sent!

sen provade jag en supergammal anorak från carhartt (fast tjejmodell givetvis).
den passade (!!). tycker den är rätt cool fastän jag hatar militärmönstrat.

och den gamla henri lloyd-jackan (hittar ingen bild på min, men den är kort vit med klarblå detaljer). kommer ni ihåg när alla gick runt i dom?
jag hade en mörkblå lång också, jag saknar faktiskt den lite.

just nu tänker jag baaara på sommaren.
tänk när man kan partaja i solglasögon :D
den här sommaren har jag nog planerat att köpa ett par äkta ray ban wayfarers.

Kommentarer
Postat av: dannjella

det har jag också planerat :)

Postat av: s.

är det där zara-jackan med frigolitskärp? haha ;P

2008-02-08 @ 13:49:29
Postat av: Sandy

Mina wayfarers var ett impulsköp och typ det bästa köpet jag någonsin gjort, går runt med dem dagligen och vägrar ta mig av dem även om de regnar.. jag älskar dem, perfekt att gömma sig bakom om man är bakis och dessutom blir allting så jävla snyggt till dem. köpköpköp!

2008-02-08 @ 20:20:09
URL: http://sandyarfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback