"i don't mind living in a man's world as long as i can be a woman in it"

var tog dagen vägen? vad har jag fått gjort?
fan vad kass jag är. var tog motivationen vägen?

imorgon ville de att jag skulle jobba igen.
jag säger ju givetvis ja eftersom jag är ledig, men det skulle vara skönt att få fixat här hemma.
ska dessutom stänga. det blir första gången. så mycket ansvar!

på onsdag har de iaf inte bett mig jobba.. än.
så då ska jag ta en fattigmansfika med s och även besöka en tatuerarstudio. :]
har bestämt mig för att pengarna ska gå till en tatuering. vill verkligen ha den.
ni kan få ett litet hum om tatueringen genom citatet i rubriken. det är dock inte det jag ska tatuera in!

..allt detta om de inte vill att jag ska jobba. givetvis.
snart helg!


Kommentarer
Postat av: alexandra

JAG VET VAD DU SKA GÖRA! MIHIH

Postat av: Sofie

åh, spännande med tatuering... ser fram emot att få veta vad du ska göra :)...

2008-02-05 @ 13:44:28
Postat av: Johannagron

när ska du göra din tatuering, så man får se den någon gång? :P

2008-02-05 @ 20:14:05
Postat av: mikaela

alexandra: mihihihi.

sofie: hehe, mm. :)

johannagron: de lär ha ganska lång väntetid, så jag får se. :) så snart som möjligt!

2008-02-05 @ 20:24:16
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback