fredag hela veckan

ja, det hade ju varit något..

hela veckan har det varit jobb.
avslutade veckan med bara 2½ timme idag. riktigt skönt!
mår inte hundra heller.
förkyld, lite illamående..

i onsdags träffade jag den här killen jag skrev om.
vi tittade på film och drack vin.
tiden bara rusade iväg.
missade sista tåget. såg det rulla iväg.. fan också!

men alexandra ringde sin bror och han kunde hämta mig i lund.
TUSEN TACK!
vad skulle jag gjort annars?!
jag skulle ju upp och jobba klockan 8 igår plus att jag hade bilen i torp som mamma behövde klockan 6 på morgonen.
allt löste sig som tur var.

ikväll får vi se vad som händer.
hade tänkt åka till nova lund imorgonbitti och shoppa lite.
kanske hittar något nytt kul. ska ju ut imorgonkväll också så det hade varit nice!

ska försöka orka fixa ett videoblogginlägg nu i helgen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Kela, ville bara säga att jag la till dig i mina kontakter..Hoppas det är okej!

ha en toppenhelg! Kram/S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback