very housewifely

jag hade fått en avi idag vilket jag hoppades var asospaketet så jag tog med det bort till ica.
samtidigt tänkte jag slå på stort och laga mat idag, vilket inte händer alltför ofta.
det blev curryfräst köttfärs med kokosmjölk, risnudlar och wokade grönsaker. hur grym är jag!? det blev faktiskt ganska gott dessutom!

well. det jag skulle skriva var att när jag lämnade in avin sa hon i kassan: "det är inte här, det är på stora posten".
aaah! ringer postens kundservice. de stänger 19:00. vad är klockan? 18:57. jävla skit.
måste se till så att det hämtas ut imorgon!

sitter och kollar på simon och thomas nu på tv. någon som tänkt på om det är dom som är med i denise rudbergs böcker? jag har nämligen hört att hon har hämtat inspiration från riktiga människor ur stockholmsgräddan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback