jultura

oj, jag hade helt glömt bort att vi ska jultura med jobb idag!
tur att jag tog klänning och pistols på mig. dock har jag ingen mascara eller nånting. :/
aja, jag får väl duga som jag är.
jag jobbar till 18:00 (samtidigt som vi ska samlas) så det blir ingen tid att åka hem efter jobb.
attans, jag som behöver handla mjölk. och juice! imorse var jag så törstig så jag fick ta en klunk sprite. haha.
hatar att dricka vatten på morgonen så det var inget alternativ.

nej, nu är det dags att sätta igång.
hoppas det känns bättre att jobba 90% än 8 timmars. :]


Kommentarer
Postat av: S.

Vad mysigt att tura, när gjorde man det sensast? En sak till att lägga på to-do-listan, bland glöggpartyn och annat!

2008-12-01 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback