äntligen mina

idag slog jag till på dessa stövlarna från din sko när jag fann dom i min storlek i göteborg.
de har kostat 700 kr från början men var nersatta till 199 kr och är i äkta mocka! :]

hittade tyvärr inte något annat. köpte sminkborttagning och strumpbyxor bara.
blir en sväng på stan imorgon också, kanske blir mer då!

s klagade på att jag inte bloggat, men det är för att jag lämnade tillbaka mitt mobila bredband idag.
nu har jag haft telenors i en månad och 3's i två veckor, men jag ska fixa via comhem istället eftersom det blir billigare och jag får samma täckning som hos 3 eftersom det är ett samarbete mellan dom.

kanske blir lite bloggande imorgon också, annars när jag kommer hem! :]

Kommentarer
Postat av: mormor

VISST BEHÖVDE DU ETT PAR STÖVLAR.

Postat av: amenva

va fina! är det dragkedja?

2008-12-28 @ 02:21:05
Postat av: mika

mormor: ja, jag behövde faktiskt ett par i mocka. ;]



amenva: tack! nope, bara dra-på-stövlar. :]

2008-12-28 @ 11:18:33
URL: http://kela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback