suck

vad kul det hade varit om mms-blogg iaf funkat hälften av gångerna!
jag som trodde att jag hade gett er något att läsa medan jag jobbade, men icke!

det gick bra på jobb trots att det var en lång dag.
det är en helt annan sak att vara på dagis i 9 timmar än att vara på eniro samma längd.

imorgon är det dock back to telefonen.
tog på mig ett längre pass, så jag jobbar mellan 10-16:45. känns mer lönt än ett tretimmarspass.
sovmorgonen uteblir dock!

idag anmälde jag intresse för en trea i helsingborg. heello walk-in-closet.
men det var typ jag & 20 andra, så chansen att jag skulle få den som varit registrerad i tre dagar känns sådär stor.
men drömma kan man ju!
ska ringa på en annan blocket-annons imorgon också.
får se vad det ger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback