förkyld

åh, jag är förkyld och jävlig.
finns det något tråkigare?
igår var jag &
s och käkade stark pizza med chili. sen promenerade vi bort den genom att gå hem till henne där vi istället tog ett glas vin. hon har sjukt stora glas för i detta fallet är varsitt glas vin en hel flaska vin. haha!
cyklade ner i stan och satte oss på en av pubarna och lyssnade på liveband och kollade på när 40+ gick loss på golvet.

jag blev uppdragen till dans av en lesbisk tjej och s av 50+ man.

träffade alex och gänget en stund innan stängning. då hade de redan tagit stämplar till nattklubben, men jag kände inte alls för det igår, så jag & s cyklade hem när pubarna stängde klockan 1. skönt med en tidig kväll.

hade med mig kameran ut igår men glömde helt bort det så jag fotade inte ett enda kort.
ikväll blir det nog utgång på slagt i malmö. då ska kameran med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback