vintage brillz

jag är på jakt efter grymma vintagebrillor.
gillar de färgade pilotbrillorna. härligt flowerpower-hippie som A#3 beskrev dom. (ja, håll i hatten. det finns en #3)
så mormor, mostrar.. om ni känner på er att ni har några gamla solglasögon jag skulle gilla så bring em'! ;D

på tal om glasögon.. kommer ni ihåg när jag hade hemma glasögon sist? provade då dessa nördbågarna.. nu har jag ju bytt frisyr, så jag lekte lite i photoshop. såhär hade jag sett ut i dom nu. något att satsa på? ;]
40340-2472


Kommentarer
Postat av: Jossan

ååh vad jag vill ha ett par nördisar!!!

Postat av: Susanna

Bara för att det är trendigt betyder det inte att det är snyggt...

2008-04-02 @ 15:22:21
Postat av: mikaela

jossan: ja, jag är också lite sugen. men vill inte lägga ut för mycket pengar på det. kommer nog tröttna! dessa kostade under 400 kronor! :)

susanna: vet inte riktigt vad du syftar på, men jag skriver bara om saker jag själv tycker är snyggt. sen om andra tycker det är fult får dom tycka det om dom vill. :)

2008-04-02 @ 15:48:05
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anna

Jag tycker dem är skit snygga :) Nästan ännu snyggare med lugg :)

2008-04-02 @ 17:18:26
URL: http://stylebyanna.com
Postat av: Optican

Hej! Här är lite glasögon tips. Det finns bl.a. ett inlägg om ett bra ställe att hitta vintageglasögon på.

2008-04-02 @ 19:28:50
URL: http://www.brillor.blogg.se
Postat av: Sandy-Lou.

HETA SOM BARA DEN!

2008-04-03 @ 11:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback