timo, i'm in love

40340-2544
igår åkte vi in till malmö ganska tidigt - det var ju så fint väder. :]
satte oss först på en bänk i solen och njöt av varsin cider.
därefter drog vi vidare till mello yello (uteservering - årets första!) där vi käkade lite och drack mojitos!

s hade lurat mig till att följa med till kb och se timo räisänen spela.
först var det någon random emodude som stod och skrälade typ en kvart och sen fick vi vänta i ytterligare hundra år innan timo och hans band kom upp på sen.
en babe, två babes, tre babes, FYRA BABES!
inte illa pinkat för ett band jag aldrig förr hört talas om.

jag ville ha honom. timo.
egenligen var hans bandmates snyggare, men timo är ju kändast.
och han är från göteborg. oh gosh!
googlade dock honom precis och upptäckte att han redan har en unge - skit också!

måste ändå säga att jag var ganska imponerad.. kanske just för att jag inte hade några förväntningar.

efter konserten åkte vi tillbaka till lilla torg och fortsatte kvällen.
skulle in på något konstigt ställe (helt jävla tomt.. varför s & k?) och som vanligt får jag gå först eftersom jag är yngst.
därmed är jag också den som alltid blir nekad.
"det är 25 här ikväll, hjärtat. du är lite för ung" lät det igår.
jahaja, tack för det, hjärtat!

kilade in på mello yello igen bland alla värmepelare och hästfiltar och tog oss ytterligare en mojito, innan vi kilade tillbaka till tåget.
tidig hemgång igår, knet mådde inte så bra. nästa gång stannar vi längre!

rätt mycket pengar spenderades igår, men det var det värt, för jag hade jättetrevligt!
bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: dannjella

haha jag och en kompis satt på tivolis uteservering oc käkade i fredags, så går bara timo förbi. vi är kära i honom sen innan, men blev ännu mer efter det mötet med lite blickar och hälsande!

Postat av: Nathalie

Haha, men Anna westerlund jobbar ju på Mello Jello, var hon inte där igår?

2008-04-20 @ 15:58:48
Postat av: mikaela

dannjella: ja, han var ganska vacker faktiskt. jag förstår att ni blev ännu mer kära efter ett sådant möte. jag hade nog svimmat en liten stund. ;]

nathalie: joo, vi träffade henne. :] riktigt mysigt ställe. vi får sticka dit någon dag? :]

2008-04-20 @ 16:10:30
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback