tell me you love me

40340-2486¨

började kolla på en ny serie igår - tell me you love me.
handlar typ om tre par som går hos en terapeut.
alot of sex involved! ;D
har bara sett de två första avsnitten, men än så länge är den rätt bra. på gränsen till för djup.

idag sitter folk och gör högskoleprovet. jävla överskattad grej, haha!
gå upp tidigt en lördag för att skriva prov i flera timmar.. usch!
jag gjorde det för något år sen, men man borde väl göra det en gång till nån gång..
ah, det beror ju på vad man ska läsa till.

nä, nu ska jag se ett avsnitt till.. sen ska jag försöka välja kläder.
jag är sugen på att måla naglarna i en annan färg, men vet inte vilken jag ska välja eftersom jag inte bestämt kläder än. hihi. i-landsproblem?


Kommentarer
Postat av: j

Hej, har du börjat med det pulvret för att tänderna skulle bli vitare som du vann ?

2008-04-06 @ 12:58:03
Postat av: Liv

Hej! Ser att du som jag gillar vippiga kjolar. Tipsar dig om mina på Tradera. Titta in om du vill... /Mvh Liv

Postat av: mikaela

j: nej, jag har inte fått hem det än. :) får förhoppningsvis det denna veckan! :)

liv: jättefina! men tyvärr är dom nog lite små för mig..

2008-04-06 @ 15:44:43
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: s.

jag har 8 eller 10 avsnitt av den serien liggandes sen hur länge sen som helst som jag fortfarande inte sett. men det kanske man borde?!

2008-04-06 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback