söndag

tänkte jag skulle skriva lite om igår.
åkte hem till sandra & kenneth där det bjöds på rosévin.
någon cider senare tog vi taxi till deras vänner. lite mycket love, men det var ändå trevligt!

i stan var det rätt lugnt, inte så mycket folk ute.
träffade dock ett par kända ansikten. :]
blev nästan våldtagen av "fågeln". twice!

det enda jag drack ute var vatten. det är strongt! :] haha!
blev lite efterfest (?) innan vi drog vidare till pölsemannen, käkade och beställde taxi!
sov typ hur länge som helst idag, men sen blev jag väckt hela tiden. A & A#2 turades om att störa.

nä, nu ska jag borsta tänderna och sen köra till A.
hoppas att ni får en trevlig kväll allihop!
pusskram. ♥

Kommentarer
Postat av: s.

fåglen var riktigt skrämmande!
sjukt länge vi sov idag!

2008-04-06 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback