secret diary of a call girl

40340-2492
såg ni den nya serien "
secret diary of a call girl" som började på femman igår?
baserad på boken/(bloggen) belle de jour som jag läste i somras.
handlar om en lyxprostituerad i london..
jag och A började titta på det igår men var tvugna att slå över eftersom vi redan var inne i en film.
nu har jag laddat ner första(enda?) säsongen och sett de två första avsnitten. riktigt bra!
den kommer dessvärre ta slut fort då det bara finns 8 avsnitt á 20-25 minuter.

Kommentarer
Postat av: mamma

jg såg oxå att den gick igår men då hade den redan börjat, tänkte nog att du ville se den =)

2008-04-07 @ 16:43:05
Postat av: Sara

såg den med igår, verkar bra!

Postat av: Anonym

Nej det missade jag! Går det en gång i veckan eller?

2008-04-07 @ 18:17:23
URL: http://veronie.blogg.se
Postat av: mikaela

mamma: jaa, det ville jag. :D

sara: mm, ellerhur?! :)

veronie: jag antar att det kommer gå varje söndag.. men är inte hundra!

2008-04-07 @ 19:48:02
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: felicia

Laddade du ner den på piratebay? Det funkade inte för mig:( Du får gärna höra av dig via mail med ditt svar!:)

2008-05-15 @ 15:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback