recension: toppek shampoo & balsam

40340-2495
inköpsställe:
toppik.se
märke: toppik.
namn: toppek shampoo & conditioner.
pris: paketpris - 299 kr för 2x177 ml. (frakt 25 kr)
färg: shampoot är genomskinligt brunt och balsamet är vitt.  
doft: luktar morfarshampoo typ. not good!

mitt omdöme: köpte kitet för ca en månad sen. det första jag slogs av var förpackningarna.. inte fashion någonstans. färgen & doften var det som slog mina sinnen därefter. inte heller det särskilt fashion.
och något jag inte gillar är när balsamet inte gör håret lent - det gör tyvärr inte toppeks.
anledningen till att jag köpte grejerna var att man skulle få tjockare och mer volymiöst hår, men jag märker faktiskt ingen skillnad. kanske märks det bättre om man har riktigt tunt hår från början.
eller om man använder det tillsammans med den tredje produkten - hair fattener.

men nej, jag kommer inte lägga mer pengar på det! känns inte som att jag är den optimala målgruppen.
betyg: 1,5/5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback