mina fötter i korall

40340-2484

imorgon när jag förväntas inta alkoholhaltiga drycker hade jag gärna struttat omkring i dessa heels från topshop.
kanske ska ta en sväng till topshop imrogonförmiddag? nääe, var skulle jag få pengarna ifrån?! skatteåterbäringen har man ju inte fått än. ;]
korallfärgat är såå fint till brunbrända fötter, men tills dess är det ju fint med svarta strumpisar i också?

uppdaterat: jag kom på ett problem.. vad har man för nagellack på tånaglarna i den här skon?! jag kan typ bara tänka mig svart/brunt?

Kommentarer
Postat av: Jossan

aa svart skulle va najs ;D

Postat av: Anonym

hello lovely!!! vilka underbara shoes, jag är helt kär i dem...älskar färgen, känner att de skulle trivas bra hemma hos mig så det fr väl bli så, haha om de inte är alltför dyra:P btw svarta naglar hade nog varit riktigt snyggt eller någon mörkbrun färg:)

2008-04-07 @ 17:44:28
URL: http://josefiiineeS.blogg.se
Postat av: Anonym

åååh jag va inne på topshops hemsida,men de va slut i min stl!!! jobbigt värre...jag får shoppa skor i italia istället:D

2008-04-07 @ 19:45:10
URL: http://josefiiineeS.blogg.se
Postat av: mikaela

jossan: ja, jag tror också det. :)

jossan2, haha!: jag är också kär! de är ju inte billiga direkt, men inte svindyra!
men du kan ju alltid kolla topshop på nova? de kanske finns där?! jag är inte aaaalls avundsjuk på dig om du ska till rom! FYFAN!

2008-04-07 @ 19:59:56
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback