just nu

40340-2567
jag är inget big fan av listor på bloggar, men moderelaterade får gärna poppa upp every now and then.
kommentera gärna om ni snor listan, kul att läsa. :]

vår/sommar -08

Jeans/byxor: chinos är det senaste jag har fått en thing för. men även jeansshorts, stuprör, cigarettbrallan, högmidjat, utsvängt - you name it!
Klänningar: blommigt, stjärnklart, mönstrat. gärna volangklänningar i pudriga färger. har ni sett monkis?
Kjolar: typ samma som ovan!
Jackor: skinnjackan hänger kvar och jag älskar det! jeansjackan hoppas jag att jag får mycket användning för, även mina kavajer och monkitrenchen.
Skor: kilklacksheels - guds gåva till kvinnan. h&m har ett par lila med rosett jag måste ha!
Koftor/tröjor: en vit grovstickad sailorinspirerad kofta att ha på kyliga sommarkvällar är redan investerad!
Väskor: hoppas på många hemmafester så att man får användning för sina kuvertväskor. jag är sugen på en multifärgad i patchworkmodell.
Blusar & Toppar: pudrigt och naturellt, skirt och romantiskt.
Huvudbonad: kör helst ett hårband om det ska vara huvudbonader. inte riktigt min grej.
Övrigt: har varit inne i en kjolperiod nu, men nu vill jag ha massor av klänningar igen! och sjalar - blommiga & enfärgade färgglada!

bild: lundlund.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback