hört på skolan

en flicka kom in till mig i köket när jag jobbade idag.

flicka, 6 år: har du mycket att göra?
jag: nja, när jag väl är här har jag en del att göra.
hon: när hade du semester senast?
jag: jag var ju i grekland för ett tag sen.
hon: jag tycker att du ska ta semester på lördag.
jag: men jag är ju alltid ledig på helgen!
hon: ja, åk till stranden och ta ett dopp!
jag: tror du att det är tillräckligt varmt för det på lördag?
hon: jaa, det är ju sommar!
jag: är det?!
hon: jaa.. den döljer sig lite bara.
hon igen drömmande: jag längtar tills det blir vår...

HAHAHA, dom säger så sjukt söta saker ibland dom där små barnen!

Kommentarer
Postat av: A

ahahahah nu kom jag på en sak jag måste blogga om. jag bor i af inte i ett hus går det rykten om!

Postat av: Anonym

haha härlig kommentar från en liten unge:)...man vet aldrig vad som ploppar ut ur deras mun, haha

2008-04-23 @ 12:40:21
URL: http://josefiiineeSblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback