det gick utför

herrejesus vad klockan blev mycket.
jag har suttit och skrattat mest hela kvällen och natten.
men jag ska ändå inte jobba imorgon.. kommer tacka nej om dom ringer.

sms:ade A (justin) innan. det tog 8 timmar för honom att svara! fattar ni?! ÅTTA?!
jag sa till tjej-A att det hade varit bättre om han inte svarat alls. för det hade inte hennes justin gjort.
hon höll inte med mig.

just nu smider jag planer med A#4.. (keep em' coming, liksom!)
det blir nog bra.

nä, nu ska jag inte skriva mer.. ska faktiskt sova.
undrar vad som händer imorgon!?
på lördag blir det iaf bus med Satti. (äntligen en ny bokstav!)

Kommentarer
Postat av: alle

haha

båda mina justin skickade i morse.
hur blir man av med dom?
hahahah
he he

den ena i af...

Postat av: mikaela

alle: to hell with them! :D

2008-04-04 @ 12:48:34
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback