brainiac?

det är inte lätt att få det där jobbet jag vill ha alltså.
stavningstest, intervju nr 1, läsförståelse test, numeriskt test, förhoppningsvis intervju nr 2.
idag fick jag göra det numeriska testet. trodde inte att jag skulle göra det, men det skulle jag tydligen.
helt sjukt svårt! massa tabeller och ord jag aldrig hört talas om, haha!
21 frågor på 21 minuter. jag hann med 15 frågor kanske. men man kan ju inte göra mer än sitt bästa?
kolla bara bilden.. det är en ÖVNINGSFRÅGA! de andra var svårare till och med!

igår var jag hos A.
jag berättade att jag bloggade om honom och då fick han världens spel (okej, grav överdrift).
men han sa att jag skulle sluta. varför skulle jag det? hur mycket vet ni om honom direkt.. att hans namn börjar på a? haha!
sen blev han lite intresserad och undrade vad han hade fått för omdöme av mina läsare.
jag sa att jag skulle fråga. så... vad har ni fått för intryck av honom? ;]

jag tittade på the bourne identity för hans skull.
(han hade sagt att jag fick sova på soffan om jag var snäll, så jag vågade inget annat, trots att jag ville se pretty woman!)
jag måste varit väldigt snäll för jag fick tillochmed sova i sängen!

imorse blev jag lite ledsen när han stack till jobb utan att säga hejdå, så jag sms:ade och frågade varför.
fick då som svar: "ville inte väcka dig, för jag antog att du var lika trött som jag var." awh..! :D

nu tappade jag bort mig helt.. vad skulle jag skriva om?
jag går och slår en etta (blir det väl för tjejer) och funderar..

tillbaka.
nej, jag bryter här. bloggar nog mer sen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

shit vad svårt de verkar :S han verkar vara en trevlig prick, hälsa han de :)

Postat av: Anonym

Jag tycker han verkar rätt dryg faktiskt. Och inte så intresserad av dig?

2008-04-21 @ 22:42:26
Postat av: A

jag tycker att han är en justin! hahahahaha

2008-04-22 @ 02:14:42
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag tycker de verkar som att han både vill ha kakan och äta den.. Funkar att ha ngn att mysa med men usch nej, inte för seriöst typ..

2008-04-22 @ 08:31:17
URL: http://hannene.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag måste nog tyvärr instämma med några här ovan, han vill ha kakan och äta upp den. Du måste ställa krav på honom så han får visa om han är något att ha!! Just nu "utnyttjar" han dig som "bakis" sällskap! Och är du inte värd någon lördag, onsdag i hans liv?! Va fan är han då att ha???

Kram! /Johanna (Som sålde fodral klänningen) =)

2008-04-22 @ 11:43:11
Postat av: Martina

Jag håller också med dom andra :/

2008-04-22 @ 11:50:11
URL: http://graaow,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback