2 in 1

tusen tack för alla grattis! :]
ni är underbara! ♥
40340-2594
jag var lite tveksam över linnet jag köpte i fredags. hade helst velat ha det som klänning, men eftersom sista delen är genomskinlig och den är snäppet för kort, så går det inte.
tänkte att man kunde ha en tajt kjol under för att kunna ha det som klänning, men sen kom jag in på
petras blogg.
hon har tydligen också köpt linnet och hon har en annan typ av kjol under.
då kom jag att tänka på min volangkjol från zara. den är ju perfekt att ha under!
nu har jag både en klänning och ett linne - perfekt. ;]

Kommentarer
Postat av: Leia

GRATTIS både på födelsedagen och till linnet&kjolen:)

kramar

Postat av: skrälle J

GRATTIS DITT SKRÄLLE! :D hoppas du får en kanondag!

2008-04-28 @ 14:22:57
Postat av: sabina

grattis på födelsedagen :)

2008-04-28 @ 20:56:08
Postat av: Lina

Annars käpa en interlock mini skirt från AA skulle funka bra också.

2008-04-28 @ 21:11:02
URL: http://liihna.webblogg.sebblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback